Sunday, January 08, 2012

Sibuk dengan persiapan Research Paper...

Assalam all,
Yup, tajuk atas ada kaitan dengan Master saya ni. Sekarang saya dah nak masuk ke semester terakhir sebelum saya menjejakkan kaki ke alam - Viva, Dissertation, Journal, and of course my research paper. Semua tu akan saya lalui mulai bulan Jun 12' ni. Persiapan?ehmmm, kalau ditanya pada saya, memang truly - saya belum bersedia apa2, kalau bersedia dari segi mental dan rohani tu InsyaAllah la..huhu..

Apa yang nak ditakutkan, bukan ke itu yang saya suka??ye, memang saya suka cuma ada perasaan gementar sedikit, yelah bukan apa, saya memanglah minat untuk belajar tapi bukan bermaksud saya ni bukan extraordinary person okes.

 Inilah meja research aku tentang quality - PMA okes..

Yang saya gusarkan adalah tajuk research yang bakal saya bentangkan. How?Dalam otak saya ada macam2 saya nak buat tapi la ni saya rasa nak buat tentang Quality Management based on Engineering Frequency database?Best ke idea tu??belum cuba belum tau hah..Tajuk ni ada kaitan dengan pelaksanaan TQM ke atas syarikat yang mengamalkan quality as a teras dalam management nya. So, ia berkait rapat dengan how to maintain the spar part etc. Yes, kat sini kita akan kaji kesesuaian quality ke atas sesuatu kerja. Tapi best juga kalau dikaji ke atas SME's..Boleh juga membantu golongan2 bumiputera untuk terus maju ke hadapan?tak gitu?

Okla, tengoklah macam mana nanti - will updated soon la..

Mood: tengah tension sebab masih tertangguh lagi satu masalah saya ni..aduhai..

::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...