Thursday, January 12, 2012

Nak tukar Broadband..tak kire!!

Assalam all,
Bencinya dengan bb celcom ni - sangat lembab sejak akhir2 ini. Saya adalah pelanggan tegar Celcom tau, ni tak jaga hati customer, saya nak merajuk dan beralih arah lah..Tak kire!!!saya dah pakai celcom (dengan talian telefon, broadband, siap pakai pelan 1+5 for family lagi..) sejak tahun 2005 lagi tau!!!saya bukan nak mengungkit tapi sejak akhir2 ni, nak buka google pun alahai..memakan masa 1/2 jam nak loading page..apa ke halnya??

Saya nak pakai broadband lain la - rasanya nak try digi..ok tak?maxis saya dah pernah cuba tapi biasalah ada saja kekurangan di sana sini kan?so, saya nak tukar ke talian lain la..nyampah dengan celcom broadband..

Sekian, sahaja dari saya..bye2 broadband celcom..!!!

::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...