Saturday, January 07, 2012

Saya tak kisah takde ramai Follower la...

Assalam all,
Tujuan saya wujudkan blog ni adalah sebagai rujukan untuk masa depan. Yelah, bukan nak menunjuk2 atau pun apa2 jua tafsiran orang kan? Saya wujudkan blog ini semata untuk simpanan dan penulisan saya semasa bosan dan boring2 kan..yelah, mana lagi nak luah kalau tidak di sini?At least, kalau saya sudah tiada dibumi Allah ini, anak2 saya still masih boleh baca untuk kenangan2 kan? So, saya tak perlu pun kalau ada ramai follower ke or ramai yang nak baca ke?Its up to u kalau nak baca, takde rahsia2nya..Hanya luahan perasaan dan pendapat saja.

ehmm, saya tak kisah la..

So, janganlah anggap blog saya ni macam hampeh saja, statement nya "ada ke orang nak baca blog ko tu?", so jawapan saya "ada aku kisah?", hehe...

Kesimpulannya, terimalah diri saya seadanya. Kawanlah dengan saya seadanya saya. Saya tak mengharapkan lebih dari kawan2, hanya mohon kawan2 tidak menganggap diri ini yang bukan2. Believe me, saya masih macam dulu dan sekarang saya ingin berubah jadi lebih baik dan seorang yang penuh dengan passion okes.

::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...