Friday, February 03, 2012

Mood nak balik kampung...

Assalam all,
Incoming weekend ni agak panjang dan saya n husband bercadang nak balik kampung tengok abah husband saya yang sedang sakit (tetapi tidaklah nazak..), adik-beradik lain semua sudah menziarah, kami je belum - alasan: jauh..

Abah sakit sebab jatuh dari katil and plus demam, batuk n selsema. Beliau pun dah menjangkau 86 tahun. So, orang tua ni sangat sensitif kepada persekitaran, tak boleh sakit sikit, semua anak2 risau. So, rancangnya harini kami nak bertolak ke Pekan Nenas, InsyaAllah.
Saya tak tahu nak sembang apa dalam blog harini sebab saya langsung takde mood, rasanya macam malas nak teruskan kehidupan - saya nak jadi Barbie boleh tak??

Gile...!!!

Peduli apa saya?

Saya pun ada keinginan dan hati serta perasaan macam orang lain kan??

::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...