Monday, February 20, 2012

Saya telah ditawarkan...

Assalam all,

Terkesima sekejap. Tadi Syarikat yang panggil saya temuduga tu telah memberitahu yang saya telah diterima sebagai salah seorang Estimator syarikat mereka. Aduhhh..

Next week dah kena start kerja. Alamak??

Sekarang saya sedang memikirkan samada nak menerima kerja tersebut ataupun tidak. Bukan aapa, saya ada projek lain sebenarnya tapi dah dapat tawaranla pulak. Saya bukan tak suka tapi saya sedang memikirkan bakal boss saya tu - seorang wanita bangsa lain dari melayu dan dia kata kerja ada sedikit 'rushing'..hehehe..

What to do?

Esok pagi saya kena bg jawapan samada menerima kerja ini ataupun tidak. Bila difikirkan balik, saya dah malas nak pergi kerja, senang saja duduk di rumah, jadi housewife sepenuhmasa. Pagi hantar anak then amik dia, petang masak2 buat kuih or saya tidur saja.

Kalau dah mula bekerja, rutin saya akan penuh setiap hari - kena ke pejabat!

OMG!!!

Malam ni bincang lagi dgn husband, tengok macam mana - gaji yang ditawarkan pun not bad!Lebih kurang gaji semasa saya di government saja!

Will updated very soon, boleh ke saya ni??

::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...