Wednesday, February 29, 2012

Alhamdulillah - Dapat juga Double Master!!

Assalam all,

Alhamdulillah. Thank u Allah for all this.

Saya sangat syukur dan syukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan izinNya, saya telah berjaya dalam temuduga untuk mendapatkan tempat di Meiji University, Jepun. Ya Allah, tiada bahasa yang dapat saya gambarkan hanyalah terima kasih ya Allah.

Banyak yang saya perolehi setelah keluar dari kerajaan - Alhamdulillah. Ini semua ada hikmah disebaliknya. Saya sangat2 bersyukur. So, dengan ini sahlah saya bergelar student Meiji University, Japan. Saya dijangka akan berangkat ke Jepun pada Jul 12 untuk menghadiri sessi kelas di sana. Wah, next week dah start kerja, nak plan betul2 agar tiada kecelaruan di mana2, InsyaAllah. 

Sebenarnya, Allah sedang memberi cahaya pelangi buat saya..aminn..:)

Thank u Allah. Dan juga ya Allah, jauhkan saya dari sifat riak yang akhirnya membawa kemungkaranMu ya Allah. Coretan ini hanyalah sebagai kenang-kenangan saya kelak.

So, persiapan sekarang adalah DUIT!!ye, itu paling penting kerana saya hanya dapat Grant dari UTM sebanyak RM1K dan dari Meiji University sebanyak 80,000 yen (lebih kurang RM4K). InsyaAllah, dengan pampasan yang saya terima, saya akan gunakan sebaik2nya..Aminn..

Alhamdulillah, jika diizinkan oleh Allah, saya akan dapat dua Master sekaligus tapi sure letih dan penatlah saya menyiapakan thesis dan menghadiri kelas (fuh, banyak kan sebab ada dua Master!!)..Chaiyok Fyad!!

And, last but not least, this is for myself - CONGRATULATION HONEY!!! 

Mode: Rasa nak belanja makan my BFF la..hehehe
Congratulations Dear Mudassir for 70008000 posts
Congrate!!!U can do it!!!
::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

2 comments:

  1. Salam,

    Kalau tak lepas interview Meiji, still dapat master ebm tu kan? Tapi satu master je la. Ke kalau tak lepas, terus dua dua tak dapat?

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam,

      Kalau tak leas interview, kita still on dental master EBM la...dapat 1 ja.

      Delete

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...