Sunday, December 18, 2011

My favourite story..Twilight

Assalam all,
Harini saya sempat menyempatkan diri menonton wayang di Aeon Bukit Tinggi, Klang - Twilight Saga, Breaking Down. Fuh, sangat menarik jalan ceritanya cuma kurang aktiviti ganas, cuma banyak aktiviti 'ganas' di ranjang saja, hehehe..Dahla saya bawa anak sekali tengok sama - dia pun faham dan tutup muka tanda malu..

Kali ini, Twilight adalah Part I, rasanya warga US dah tengok Part II kan??kita di Malaysia saja yang belum 'menjamah' cerita Part II tersebut. Pada saya ada juga jalan cerita yang hambar dan membosankan - tapi still marvelous la..

Breaking Dawn Wallpaper - twilight-series fan art
Antara Iklan untuk filem Twilight Saga - Breaking Down Part I

Yang tak bestnya, kurangnya aksi si Edward ni sebagai Pontianak, hanya banyak aksi dia di ranjang bersama Bella saja - yang kali ni beraksi adalah si Jacob - kekasih lama si Bella tu la.

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 - Breaking Dawn Part 1 (2011) Edward and Bella quote
Poem untuk Bella dan Edward


Part yang paling saya suka adalah masa Bella dan Edward berkahwin - so sweet..masa adegan tu, saya terus pandang muka my hubby, tergelak kami!!

Edward and Bella wedding
Hah, inilah view wedding si Bella dan Edward

Tapi kan, si Jacob tu pun boleh tahan handsome nya - tergoda i..hahaha..muka ala2 Yusry KRU macam tu la..Tapi, hubby saya lagi cute..keh,..keh,..

Yang tengah tu la Jacob..Handsome kan??

Okla, itu saja untuk movies saya kali ni, lain kali tengok cerita lain pulak ye??

Dadaa...

::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...