Tuesday, December 20, 2011

Birthday my lovely mak today..20.12.2011

Assalam all,
Harini 20.12.2011 adalah birthday my mak yang ke 61 tahun..Happy besday mak!!!

Happy Birthday Mom
Happy Birthday My Lovely Mak!!!
Saya sangat2 mendoakan semoga mak dilimpahkan keberkatan, kesabaran, kekuatan untuk menempuh hidup ini kerana mak dah tiada suami (ayah saya) untuk menemaninya dikala senang mahupun susah. Tapi, percayalah wahai my mak, saya tak akan mensia2 kan mak buat selama2nya. Mak saya adalah yang terbaik di abad ini..

Selalulah call mak kita selagi dia masih ada di dunia ini...

Sesungguhnya, Allah Maha Mengetahui apa yang tersirat dan tersurat akan kejadian di alam dunia ini. Semoga mak juga mendoakan kejayaan saya dan adik-beradik saya yang lain..aminnn

Me and my mak...
My dotter and my mak..

Mood : Balik weekend ni akan saya belikan my mak kek made by secret recipe.. wait for me...

::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...