Monday, July 29, 2013

Anak Malaysia dibumi Nihon a.k.a Japan (Salam Perantau)

Assalam kalian semua,

Bulan July ni banyak pulak idea saya nak tulis entry...!!

Maybe sebab:

1. Waktu tidur yang dah terbalik. Saya akan stay sampai jam 4-4:30 pagi (waktu Japan) sebab nak solat isyak + sunat terawikh waktunya dah nak dekat subuh (subuh jam 2:50 am), so, better saya stay up dan saya akan tidur lepas tu (sekejap). So, in between, memang saya ada waktu free untuk 'hands on' dengan internet.

2. Semangat nak updated blog sepanjang berada di Japan ni. Yelah, lepas ni hanya jadi kenangan kan?.

3. Memang tengah banyak sgt idea.

Lagipun, ni bulan Ramadhan. So, pecutan untuk mendapatkan malam lailatul qadar tu memang tengak memuncak kan?. So, sambil menyelam minum air la..hehe

So, haritu kami ada amik gambar di depan pintu depan University kami iaitu Meiji University. Cadangannya nak hantar ke 'Salam Perantau'. Hehe...Kawan saya dah hantar pun, tapi tak tahulah tahun bila baru nak keluar paper sebab hantar pun dah lewat.

So, check it out!!. Inilah gambar kami di depan University kami. 

Saya yang pakai cermin mata tu...yehaa!!

Salam Perantau dari saya di bumi Nihon!!.

Regards, Dr to be - Intan

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...