Monday, November 08, 2010

Tinggal tawaran..

Salam semua,

Saya dah dapat pra-pendaftaran online program master di University Of Birmingham (UoB), di UK tapi itu hanya tinggal angan2 saja memandangkan saya masih didalam service, mana mungkin saya boleh meninggalkan kerja saya semata-mata utk smbung belajar di oversea (mimpila..)..lagi2 la saya ni wanita, amat payah utk mendapat tempat sambung belajar..dlm Malaysia pun susah inikan pula oversea..huhu..

Kenangan saja..

 Kesian..
Apapun, saya tak kisah..maybe ini bukan peluang utk saya dan mungkin memang bukan rezeki utk saya..next time la kalau dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, dapatlah saya menjejakkan kaki di bumi England utk menyambung pengajian saya dlm bidang EBM dan sudah pastinya utk PhD akan datang..

Kalau sampai saya terpaksa melepaskan jawatan apa yg saya ada sekarang pun saya sanggup asalkan cita2 saya tercapai..saya nak jadi pendidik anak bangsa..Ya Allah, tolong dan bantulah hamdaMu yg hina dina ini Ya Allah..aminnn

"Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu sehingga dia berusaha untuk mengubah nasibnya.."

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...