Tuesday, November 23, 2010

Dah dapat result pendaftaran Master..

Salam Ukhwah,

Alhamdulillah,sangat2 bersyukur,saya diterima masuk utk melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana (Master) in Science (Engineering Business Management - EBM)..Yang pasti, saya dah pun diterima utk melanjutkan pelajaran di Universiti Teknologi Malaysia (UTM),universiti dimana saya memperolehi Ijazah saya yg pertama..Alhamdulillah..Terima kasih Ya Allah..Kau berikan aku rezeki ini..semoga bertambah keimanan saya padaNya..aminnn...

Saya sedang menunggu surat tawaran dari UTM sebab saya dapat berita menggembirakan ni melalui email yg disampaikan oleh Sekretariat UTM semalam..

Persediaan skrg adalah dari segi mental dan emosi..semoga perjalanan Master saya ni berjalan lancar..saya nak score yg terbaik..saya nak jd best student..InsyaAllah...saya mesti study rajin2 dan mengekalkan result yg baik supaya senang saya nak apply PhD saya kelak..

Terima kasih Ya Allah kerana memberikan saya rezeki meskipun kadang2 saya ter'jauh'dariMu...Ya Allah, terima kasih kerana memberikan saya peluang utk terus menimba ilmu pengetahuan..Ilmi pengetahuan yg akan saya gunakan utk di dunia dan akhirat kelak..

Will updated soon, surat tawaran yg saya terima...

Mode : walaupun hati sedang berduka lara, tetapi harini gembira sebab dapat result master...

Pasni saya akan updated perjalanan Master saya sampailah saya konvo yek...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...