Tuesday, November 09, 2010

Semakin berdebar..

Salam Zulhijah semua,

Saya semakin berdebar la skrg sebab sampai harini saya masih belum dpt result kemasukan saya ke UTM utk program Master saya..Entahla, nak SMS dgn Director segan tapi saya masih terkesima la..since nothing news from UTM..tapi takpe, saya masih setia menunggu dan tetap menunggu..Lucky, my kawan baik masa di UTM dulu pun sudi utk ambil course yg sama, so, ada la kawan sama2 ke kelas dan buat assignment, thank you Erika!!

My Mak ketika sambut birthday..

Ketika saya convo UTM 2005..

Saya akan berpuasa nazar sehari sekiranya permohonan saya berjaya, InsyaAllah..Act, saya ada janji dgn Allah yg belum saya tunaikan..berpuasa seminggu sempena saya dapat menghabiskan degree saya ontime..dah lama kan??yup, terlalu lama dan sampai sekarang masih belum berganti..InsyaAllah, saya nak realisasikan lps hbs saya menyertai pertandingan badminton antara pegawai2 ATM, Polis, Bomba dan PPTD..that's my promise!!!

Lately, saya dah hilang mood dalam segala benda..malas nak updated n malas nak siapkan laporan akhir tahun..segala2nya menjadi hilang mood sebab saya masih dalam keadaan berdebar..memang saya tak blh nak gmbarkan perasaan saya ketika ni..hanya Allah yg Maha Mengetahui..

Bersama Erika..

Saya senang kalau waktu2 begini mr hubby bawa saya jalan2 ke tempat2 air terjun ke..sambil2 mkn bihun n buah tembikai..huhuhu..seronok je rasa..

Saya masih dalam debaran..will updated soon about my master...

Pesanan saya :

"Bersegeralah kamu kepada ampunan dari Tuhanmu dan ke syurga, lebarnya seluas langit dan bumi, disediakan untuk orang2 yang taqwa"

Surah Ali-Imran ayat 133

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...