Sunday, November 07, 2010

Pedulikanlah..

Salam Zulhijah semua,

Harini hari yg happy sebab salah seorang dari sepupu saya yg sudah sekian lama tak berjumpa, dtg ke rumah saya di perak ni..Last kami jumpa rasanya 10 tahun yg lalu..selepas dari tu memang terputus hubungan, padahal dia adalah sepupu saya yg paling rapat ketika kami kecil2 dulu..huh, time were so fast!!

Mama n Zharifah..

 Papa n Zharifah..

Saya masak nasi ayam harini, sempena kedatangan sepupu saya tu..well, tak berapa sedap kot sebab dia dan isterinya makan sedikit sahaja..setelah sepupu saya berkahwin ni, baru first time berjumpa dgn wife dia..anak pun dah 2 orang, boy!!

Seronok jgk weekend ni, saya nak melupakan semua kesedihan yg dialami 2-3 hari yg lepas..apa pun yg orang nak cakap tentang kita, kita tak boleh nak halang..mulut orang kan??apa yg saya boleh buat, saya kena insaf la..saya pun kadang2 tercakap hal org jugak..la ni, kena kat saya..kena kat batang hidung sendiri baru boleh rasa insaf..hehehehehe...

Alhamdulillah, semoga orang yg berkata buruk tentang saya tu pun akan insaf juga..tak insaf sekarang, 1 day nanti ok!!doa orang2 yg teraniaya ni selalu dimakbulkan oleh Allah SWT..InsyaAllah..

BTW, no point to talked about just want to share happy weekend..outs!!

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...