Friday, January 01, 2010

Camping time

camping vz cuti-cuti
well, kalo yg kenal dgn aku, aku nie kaki jalan (mmg suka sgt vacation..)
i like..kenapa ya??
sbb kdg2 penat belajar n kerja, so aku amik keputusan utk keluar dari hiruk-piruk kota (cewah..aku dok kota ka??hehehh, layan..)
aku nak cari benda yg boleh buat aku rasa tenang n happy..
impian aku aper tau, nk bwk zharifah p camping kat hutan amazon (wow..i like..)
tp ianya ditentang oleh abe aku ler..
katanya takde safety kat dlm hutan, kalau nk bercamping gak kena ajak beberapa kumpulan lain..(no comment on that...suck..)
aku nak kembalikan zaman aku yg suka benda2 mcm ni masa study dulu..
yeah, not really cuti2 malaysia, at least utk tenangkan fikiran..

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...