Saturday, January 23, 2010

Al-Kisahnya...

Hi fren??Salam ukhwah..

Da lama gak tak tulis blog nie, adala dlm 2 mggu, aku agak bz sejak 2 menjak ni, dgn meeting sana sini yg kdg2 mls nak lyn..bygkan, dlm seminggu, hari2 meeting..jenuh nk layan..dan yg plg tak best kena buat minute meeting..itu yg plg aku tak suka..tapi apakan daya, akula sorg je wanita yg boleh diharapkan kan office..huhu..aku tak taula nk cerita apa..selalunya kalau ada benda yg terlintas difikiran, aku akan terus sembang kat blok or kat facebook aku je terus tp, mmg takde benda nak diceritakan..ehmmm
Aku da dapat surat dari University Of Sheffield Hallam kat UK, tp aku masih confius adakah betul keputusan aku nk buat master kat UK nie??Aku belum amik lg exam IELTS, biler nie..sponsor tak apply lagi..apa nk jd dgn aku???takkan aku nak tinggalkan berita baik nie mcm nie jek..dan apa yg plg membimbangkan aku, pihak atasan tak luluskan permohonan aku utk smbg belajar..itu mmg yg plg aku risaukan..tapi, pada sapa aku nak mintak tolong???sapa aku??takde saudara mara yg berpangkat Dato'..ehmmm..
Takpela, itula sbnrnya yg aku nk tulis..malas nak cete sbnrnya, tkt tak jd..yelah, kos belajar je dah cecah RM70K..belum lgi kos sara hidup kat sana???ini yg den tgh pening nk pikir..

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...