Friday, January 01, 2010

...Asmaradana...

Don't judge by its cover


Kalau baca tajuk kat atas mcm tak kena kan???kan???
tapi itula yg aku sdg hadapi..
ada b** yg entahla...sukar dimengertikan sikap dia..
buat keputusan ikut rasa hati dia..tak siasat secara betul dan berhemah..patut ker??
saja nak share pengalaman aku...
aku tak sangka ada org yg mcm ni dlm dunia (da jumpa pun)..
apa pun, 1 je yg keluar dlm kepala aku, sabar ye Fyad..
mungkin ada hikmah disebalik semua ni..

No comments:

Post a Comment

Dugaan PhD di bumi UK

Assalam reader, Sudah 2 tahun 2 bulan saya di bumi UK. Alhamdulillah, banyak dugaan pahit dan manis yang saya tempuhi sepanjang menjala...