Monday, August 16, 2010

Rezeki kami kot???

Salam Muhibbah semua...
Nak share ni...kami (sy,hubby n zharifah) kemungkinan besar akan dpt durian runtuh slps raya ni, InsyaAllah...so, kalau benarlah durian runtuh tu akan jatuh runtuh slps raya ni, jdla planning kami nak bercuti ke Gold Coast Australia..yahooooo...itu janji hubby tau...

So,sempena dah nk dpt durian runtuh tu, aku pun hari2la belek2 laman web airasia yg terkenal dgn tambang murah tu...tp, really mmg murah beb...aku pun tk sangka,  tiket return utk kami bertiga hanya RM3800 jek...tp tak blh nk book lg sbb durian runtuhnya tk dpt lg ni...once da dapat jek durian runtuh ni, kami akan grab terusla, apa lagi kan???

So, cete pasal ble nak p, dah banyak tarikh yg di propose kan...so, rasanya final date adalah jeng..jeng...jeng..4 - 14 nov 10...yahoooo...tp ini bergantung pd keadaan durian runtuh tu...takut dpt lagi lmbt, so, planning kami akan berukar jgkla..yg penting, durian runtuh tu da dapat dgn jayanya...InsyaAllah amin...

Pastu kan, aku check lagi dgn destinasi lain, skrg kan airasia ada buat promosi ke korea selatan???tiket pun not bad...return tiket utk kami bertiga hanya RM 2800...amazing kan??bestnya kalau dapat p korea..tp hubby tak berapa minat sbb matawang sana agak tggi...tp, apa yg beza dgn australia kan???sama jek...

Hajat dihati mmg nk booking sekali tiket ke korea, teringin nk tgk salji turun...org ckp dlm bulan jan just nice la utk berkunjung ke korea...tp masalahnya, aku ni hah, boleh ke dpt cuti dek non oiii...ni dah cuti utk vacation ke australia, kang bln jan nk ke korea pulak, apa kes???mestilah bos kata ko takde keje lain ke??nk bercuti jek...(ada aku kisah??)

Rasanya simpan dulula impian nk ke korea tu sbb (kalo jdla...), plan next year  nak ke UK, nk p tmpt makck aku yg tgh further study PHD kat Reading...itupun dlm perancangan jgkla...kalau nk p pun lps Navy day la..dlm akhir bln apr tu...mmg dah ada dlm budget tu, kalu tak digunakan duitnya utk vacation, mmg ke shopping complex la jwbnya...so, kenala digunakan duit yg ada sebaik-baiknya...kan???

So, angan2 dah ada, impian pun dah ada, just nak direalisasikan jek...hanya menunggu masa dan ketika sahaja...aku hrp2 airasia masih setia dgn hidangan jualan murahnya ke Gold Coast...tolong ye airasia, jgnla naikkan harga, tggu kami dapat durian runtuh ni ye???tq en Tony....

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...