Thursday, January 01, 2015

New journey for 2015

Assalam dear friend,

Harap semua sihat. Teruskan berdoa untuk kesejahteraan Malaysia, dilindungi dari musibah yang lebih teruk. Allah Maha Mengetahui, setiap yang berlaku dan terjadi semuanya atas kehendakNya. 

Harini merupakan hari pertama dalam bulan yang pertama untuk tahun 2015.

Phewww, dah masuk tahun 2015 rupanya. Usia juga akan menginjak ke satu lagi anak tangga. 

Azam?.

Aduhai, banyaknya nak tulis tentang azam. Rasanya tak tertulis satu persatu. Biarlah, saya dah malas nak fikir pasal azam. Apa yang saya inginkan sekarang, memulakan perjanalan PhD dan mengahkirinya kemudian. 

Sekarang di UK sedang cuti Winter dan New Year, mereka raikan secara besar-besaran. Pejabat semua tutup, so semua email saya ke pihak university belum lagi berjawab. Berdebar pun ada, tapi niat dalam hati nak selesaikan semua document as soon as possible supaya saya tak kelam kabut dihujungnya. Saya ada masa berbaki 1 1/2 bulan lagi nak settlekan everything.

Inilah harapan saya untuk 2015 (bukan lagi azam, terus letak harapan)..:)

1. Ke UK daftar as PhD student.
2. Join mana-mana conference (yg terhampir di Prague).
3. Kurus. Ye, kurus itu memang harapan yg tinggal harapn sebelum ni.
4. UK.
5. Sentiasa updated blog.

Saya nak ke sini - HUBS

Yes, all about UK. Dah lama letak harapan nak jejakkan kaki ke UK. Harapnya semua berjalan lancar dan smooth.

Saya juga perlukan doa dari kawan-kawan semua.

Salam tahun baru 2015.

Regards, Dr to be - Intan

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...