Thursday, October 11, 2012

Persiapan untuk ke Jepun..

Assalam all,

Alhamdulillah. Berkat kesabaran, akhirnya tercapai juga cita-cita. Saya akan menetap di Tokyo, Jepun selama setahun setengah. Dan andai diberi kekuatan oleh Allah, saya juga mungkin akan menyambung pengajian sehingga ke petingkat PhD. Syukur atas nikmat Allah ini.

So,persiapan sekarang adalah semua data collection untuk paper thesis saya. Kena siapkan seawal januari thn dpn kerana saya dijangka berangkat pada awal thn hadapan. Sekarang saya sedang berusaha keras menyediakan kelengkapan sebelum bertolak. Yang pastinya, saya ke sana seorang diri memandangkan suami belum menamatkan perkhidmatan dan anak saya masih berusia 5 tahun.

Masa keberangkatan saya ke tokyo nanti, musim disana dijangkakan sedang winter. Risau juga saya kerana saya akan pergi keseorangan. Tiada bantuan dari suami pula. Nasib ada kawan yang sudi membantu di sana. Insya Allah.

Segalanya selesai berkat doa yang tidak pernah berhenti.

Will updated again about japan. Thanks

Fyad-san.


No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...