Sunday, September 30, 2012

Bukakan hatinya untuk byr hutang saya, Ya Allah...

Assalam semua,

Hope enjoy the weekend.

Saya?

Enjoy juga tp enjoy dgn kelas bhs jepun sy yg tak hbs2 lagi..pandai bertutur nya pun tak menjadi juga..saya ni malas juga kadang2 tu..nak kata nyk fikir tak juga tapi apa yg saya sedang fikir adalah salah seorang kawan saya yg sangatla liat nak bayar hutang. Saya pun speechless.

Dah berkali juga saya email,sampai naik muak dan jemu nak mengirim email..kadang tidak berbalas n kebanyakkannya tak berbalas-nasib la email tu free,if not,membazir juga kan?

Hutang if baru dalam 2-3 bln tkpe,ni dah masuk 2 thn. Saya tak tau la nk cakap apa. Bila diminta,mcm2 alasan diberi. Sampai bila,saya pun tak tahu la..kita kalau meminjam,faham2 la,cpt2 la byr balik,bkn apa,kita tau ke org yg duitnya kita pinjam tu ada masalah ke, apa ke..entahla..yg pasti,hutang kena byr walau mcm mana pun.

Saya hanya berdoa pada Allah agar peminjam membayar balik hutang saya tu. If not,biarlah Allah yg menentukan.Amin

Fyad san.


No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...