Wednesday, December 12, 2012

Harini..12.12.12


Assalam all,

Cantik sungguh tarikh harini..12.12.12..

Rasa saya banyak yang buat majlis spt kahwin, tunang, etc. Yelah, tarikh yang pada dasarnya nampak cantik. Tapi, hakikatnya, cantik ke?Maybe cantik bila ditulis, dilihat dan disebut tapi pada saya apa yang cantik sangat??

Pada saya yang cantik tarikh tahun ini ialah 20.12.2012. Sebab??kalau ditulis sebaris nampak spt 20122012 or dalam matematinya (2012) kuasa 2..Hehe..Yang paling best, itu adalah tarikh hari kelahiran mak saya yang ke 63 tahun..Birthday mak saya sama dengan tarikh birthday Che Det (Tun M).

Sebenarnya, saya tiada apa yang nak tulis tapi saya nak share satu blog yang dikendalikan oleh seorang pensyarah pendidikan kimia yang sangat la hebat dan terror dalam membuat/melaksanakan thesis. So, sesiapa yang sedang dalam dilema (macam saya) untuk buat thesis, silalah jengok ke blog beliau disini Dr OT ..

Dr OT wrote..

Dalam kelemahan ini, saya nak ucapkan selamat berbahagia kepada semua umat manusia yang membuat 'something' berharga di tarikh hari ini (bukan buat maksiat ye!).

Marilah sama-sama cari keredhaan Illahi. Aminn

Nukilan,
Fyad san.

::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...