Friday, November 23, 2012

Alhamdulillah..rezeki tahun baru..

Assalam all,

Syukur padaMu ya Allah..Alhamdulillah..

Tidak tergambar dengan kata-kata. Tidak terfikir di benak fikiran.

Saya mendapat tawaran biasiswa KPT atas program Mybrain15 @ Mymaster. Walaupun saya terlewat membaca email mengenai tawaran tapi syukur, biasiswa itu memang rezeki dari Allah untuk saya. Tq Allah.. Saya ada tempoh 3 hari untuk menyelesaikan semua surat berkenaan perjanjian penjamin, medical etc. Biasalah, kalau dapat biasiswa kerajaan, macam2 kena isi..borang itu dan borang ini. Tapi takpe, alah bisa tegal biasa. Dulu masa dapat masuk UTM pun, dapat ATMA, macam2 juga kena isi.

Syukur kerana dipermudahkan Allah atas apa jua yang direncanakan. Maybe ada hikmah atas apa yg kawan saya buat pada saya-taknak bayar hutang saya!

Ini adalah langkah pertama atas seribu langkah yang akan saya perjuangkan!Man jadda wa jadda..setiap yang berusaha pasti dibantu oleh Allah. Saya sentiasa bersangka baik pada apa jua yang telah Allah beri samada dugaan mahupun nikmat.

Semoga segalanya dipermudahlan olehNya.

Regards,
Fyad san.


No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...