Tuesday, March 27, 2012

Lamanya blog bersawang...

Assalam peeps,

Apa khabar anda semua??

Saya??

Ehmm, macam nila..sihat2 saja - alhamdulillah. All going done. Seem to be somebody who is supernova..boleh tak??

Lama juga saya tak menjengah blog..sedar2 je traffic dah mencecah 7K..ramai yg suka baca topik mimpi minum arak tu kot??Takda apa yg istimewa dalam blog saya ni, hanya curahan perasaan dan sbg simpanan saya di masa depan (untuk jadi rujukan pun ia juga..).

Banyak benda berlaku sepanjang 2 minggu saya tak updated blog - tapi ada antaranya saya simpan dulu, taknak sebarkan dalam blog, bukan apa, takut ada ejen CIA yang buka blog saya..hehehe..kita kena juga berjaga2 dan 'standby' kan??

Rasanya dalam masa terdekat ni, saya akan melancarkan satu laman web berbentuk blog yang boleh dijadikan rujukan untuk mereka2 yang suka aktiviti2 DIY..Ianya berbentuk online shopping dan ada juga aktiviti2 untuk bertukar2 pendapat..banyak kebaikan kepada mereka2 yang bakal melangsungkan perkahwinan..manalah tau, ada ilham dari blog saya tu..ini semua ihsan dari MCMC...Thanks MCMC and google la..

Untuk itu, saya mendoakan anda semua sihat dan sentiasa dalam lindungan Allah SWT..amin yarobbalalamin...

Wasalam.

Regards,

Anak kwn saya - Myna Amin..Cute sgt!!!

::F.Y.A.D:: forever and ever humble...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...