Tuesday, February 01, 2011

Lamanya tak online??

Salam Ukhwah kawan2...

Wah, sudah masuk bulan februari la...sepanjang bln jan, hanya 1 post je yg sempat saya luahkan kt blog..saya sgt2 busy dgn kelas master n kerja2 dipejabat...almaklumla, saya org baru belajar..kalau salah tolong tunjukkan..hehehhee

Perjalanana saya di tmpt kerja baru Alhamdulillah, berjalan lancar...kalaua kita hanya memikirkan apa yg org kata tentang kita, memang smpai bilala kita tak boleh teruskan kehidupan ni...prinsip saya senang saja, kalau orang tk suka saya, saya tetap akan buat baik dgn org tu..InsyaAllah...

Saya masih dlm proses belajar di tmpt kerja baru sbb sblm ni saya tak pernah membuat 100% staf duty, hanya mengajar saja...kali ni, masalah kerjanya lain..melibatkan org2 bsr dlm TLDM..saya harungi juga apa2 kemungkinan...hidup kena diteruskan sbb saya pun sdg smbung belajar, saya kena concentrate pd pelajaran saya sbb saya nk grade ontime...skrg pun dah ada assignment yg perlu disiapkan...aduhai...

Pelbagai dugaan dan cabaran yg bakal saya lalui di KL ni..mcm2 rasanya...biarlah ianya menjadi rahsia saya n Allah...semoga Allah memaafkan semua dosa2 sy sblm ni...saa nk jd hamba Allah yg terbaik...InsyaAllah...

Zharifah dah start sekolah di Q-Dees...proses pembelajaran yg baru utk dia...org kata mahal, tp takpela, demi masa depan, kalau duit simpan pun buat apa kan?baik dilaburkan pada anak...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...