Monday, June 28, 2010

birthday planning utk my precious...

Salam sayang...

Tak tau la skrg nie..runsing fikiran nie...serabut pun ada..nk kata bz, yup aku mmg tgh bz sejak 2 menjak nie..yg lain, rasanya blh handle sndri jek...18 jul da nk dekat, besday my little one, zharifah...takde apa2 planning pun buat masa nie...aku sdg sibuk utk majlis perpisahan ketua unit BAKAT kat tmpt keje ku...ehmmmm, dgn persiapan n segalanya, aku tak planning lg la...aku planning nk buat kat rumah mak kat kluang, Johor tp ble pk balik, tak berbaloi sbb kwn2 ku ramai kat sitiawan, so,...???
 So, rasanya aku nk buat kat orient star je kot??budget da ada..drpd buat kat KFC ke MC D ke, makanan tak variasi...tgkla mcm mana, kalao kena dgn caranya, rasanya mmg nk buat kat situ jek...tahun ni thn ke - 3 besday zharifah...next year da nk masuk sek, nk hntr kelas piano, mengaji n taekwando...byk plan utk anak, tp takla sampai membebankan dia..ckup takat yg dia mampu absorb jek...itu pun aku da rasa tepu dah...tp InsyaAllah, kalo mama dia mampu jd apa yg jd skrg, takkan anaknya tak mampu??at least 1 step upper than me...
aku akan doakan yg terbaik utk anak ku ini...dan utk kasih syg antara aku da hubby, biarlah berpanjangan sehingga ke akhir hayat dan bertemu dlm syurga abadi..itu yg plg diharapkan...semoga Allah terima segala taubat dan doa yg dipanjatkan adalah utk menjadi insan yg sejati dan terpelihara..aminnnn...

No comments:

Post a Comment

Dugaan PhD di bumi UK

Assalam reader, Sudah 2 tahun 2 bulan saya di bumi UK. Alhamdulillah, banyak dugaan pahit dan manis yang saya tempuhi sepanjang menjala...