Sunday, June 27, 2010

Blog ku yang dah bersawang...

Salam Muhibbah..

Da lama tak menulis..nak kata kekurangan idea tak jgk sbb biler nk tidur jek, ada je idea nk share dlm blog, tp bile ON PC jek, server asyik down jek..aku da pakai streamyx sejak thn 2007 lagi,tp sejak 2 menjak ni, asyik buat hal pulak line nie...dipendekkan cerita, mmg aku jarangla menjengah internet, lagi2la laman sosial aku, facebook...lama gak jgk aku tak jengah cerita2 travel...yela, aku kan minat travel  tp skrg nie limited sbb hubby ssh nak dpt cuti..aku pun sama sbnrnya, ssh nk dpt cuti..thn ni takde vacation lgsg, i mean travel luar dari Malaysia la..sedih jgk sbb byk plan tak jadi, tp nk buat mcm mana kan??dah aku keje dgn kerajaan, terpaksa akur dgn kehendak perkhidmatan..dah la belajar kerajaan sponsor, byk ckp pulak...hehhehe...tp mmg betui pun...aku ni mmg anak kerajaan, dari sek lagi kerajaan da tanggung, yela, dpt biasiswa kan???ehmmm, syukur alhamdulillah atas apa yg Allah kurniakan...

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...