Monday, October 07, 2013

New Updated: Konvo UTM ke-51 2013

Assalam kalian,

Lamanya tak updated blog. Busy ke?

Taklah busy sangat. Master EBM saya dah settle. Alhamdulillah, saya akan menggenggam sekali lagi segulung Ijazah - kali ini Ijazah Sarjana dalam bidang Engineering Business Management dari UTM. Terima Kasih Allah atas kurniaanMu ini.

Photo: Invitation dh dpt tp tuan bdn x dpt naik pentas sbb berada jauh diperantauan..huhu... #sedihdanpilu.. #UTM convo #MEBM... @yessir7878 nnti tlg amikkn scroll je okeh??.. Anyway, well done to my MEBM classmate, this is first baby of #razakschool..congrats!!!
Invitation letter from UTM..bless me!!!
Tapi, sayangnya saya tak dapat menghadiri konvo tersebut. Konvo UTM bulan Sept/Oct adalah Konvo besar UTM (main convo) dan biasanya kalau konvo bulan feb/mac adalah konvo kecil. Saya tak dapat naik pentas menerima Ijazah sebab ada exam TOEIC pada 27hb Oct ni. Exam ni sangat penting sebab exam untuk Ph.D entry exam saya di Meiji Univ.

TOEIC ni sama macam IELTS, TOFEL etc. Jadi, ianya penting untuk Ph.D saya next year. Memang konvo ini sekali seumur hidup tapi saya kena berkorban salah satu dan pentingkan mana yang lebih priority. So, dalam hal ini, exam saya lebih priority. Sementalah, bulan Mac next year, saya akan konvo utk Meiji Master saya - In Sha Allah.

So, saya hanya nak ucapkan tahniah pada semua kawan-kawan saya yang berjaya menghabiskan pembelajaran. Tahun ini tahun gembira walaupun tahun sebelum-sebelum ini saya sudah bersedih dan berduka lara. Ini hadiah dari Allah atas apa juga kesabaran saya.

Ini juga untuk mak saya yang banyak memberi bantuan dalam apa juga keadaan. Dan, yang paling penting suami saya yang paling saya sayang dunia dan akhirat.

Yeah...i did it!!!

Thanks my hubby and Dian..for believing me!

Regards, Dr to be - Intan

No comments:

Post a Comment

Pengalaman menjadi Tutor di UK

Assalam semua readers, Alhamdulillah, praised to Allah Al-Mighty, saya diberi peluang untuk menimba ilmu dan pengalaman menjadi Tutor unt...